Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Zwroty i wymiany

Zgodnie z ustawą klient może dokonać zwrotu towaru w dwóch przypadkach.

W pierwszym przypadku może go dokonać na podstawie reklamacji.

.Jeśli klient składa reklamację z tytułu rękojmi, to w jej ramach może zażądać zwrotu produktu (jednak tylko wtedy jeśli jego wada jest istotna). Jeśli żądanie klienta zostanie przez sprzedawcę uwzględnione, to zwrot może nastąpić nawet do dwóch lat po zakupie produktu.

W drugim na podstawie prawa do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny

Jeśli klient chce zwrócić produkt bez podania przyczyny, to może dokonać tylko w ciągu 14 dni od odebrania produktu. Prawo to dotyczy jednak tylko sprzedaży na odległość i nie będzie miało zastosowania w przypadku zakupu dokonanego w sklepie stacjonarnym

Przy sprzedaży stacjonarnej konsument co do zasady nie ma takiego prawa. Wynika to z faktu, że w sklepie stacjonarnym klient ma możliwość obejrzenia towaru, zapoznania się z jego właściwościami.

Przy każdym zwrocie towaru klient musi przedstawić dowód jego zakupu. Może to być paragon, bądź FV w oryginale.

Zwrot towaru w sklepie stacjonarnym bez oryginalnego dowodu zakupu nie będzie możliwy. Należy również pamiętać, że towar nie może posiadać żadnych oznak użycia.

Nie podlega zwrotowi towar ściągany na specjalne zamówienie klienta.

Witryna stworzona na platformie